ING CL-klanten zorgeloos op reis

Redactie Redactie
• Laatste update:

Repair & Fly
Tijdens de afwezigheid van haar leaserijders zorgt de leasemaatschappij dat schade aan de leaseauto wordt hersteld en dat hij veilig geparkeerd staat. Berijders die vliegen vanaf schiphol en bij ING Car Lease een contract hebben inclusief vervangend vervoer en verzekering, kunnen gratis gebruik maken van de dienst Repair & Fly.

Eerst melden ze de schade bij ING Car Lease en maken een afspraak via Repairenfly.nl. Op de dag van vertrek leveren ze de auto in bij Autohotel Rijssenhout. Een gratis shuttlebus brengt hen naar en van Schiphol. Tijdens de vakantie staat de auto geparkeerd op het terrein van het Autohotel en herstelt een ASN-bedrijf de schade.

Ruitreparaties en bijtippen zijn uitgesloten van de dienst, en de schade moet uiteraard rijdbaar zijn. De dienst wordt ook na de zomer voortgezet.

Plantjes en post
Daarnaast start ING Car Lease deze zomervakantie met een thuismanagerdienst. Deze thuismanager komt een keer per week langs bij klanten die op vakantie zijn om hun plantjes water te geven en de post te sorteren. Met deze ludieke actie wil ING Car Lease benadrukken dat zij met het ontzorgen van klanten zelfs verder gaat dan de auto.

Leaserijders kunnen zich via INGthuismanager.nl aanmelden. Het maximum aantal deelnemers voor deze dienst is 500, maar woordvoerder Simon Corsèl verwacht niet dat dat aantal gehaald zal worden. “Hoewel we alles hebben dichtgetimmerd, met verzekeringen en screening van de thuismanagers, heeft niet iedereen zin om een vreemde in zijn huis te laten."

De thuismanager verzorgt overigens geen huisdieren. Corsèl: “Dat zou het wel erg ingewikkeld maken, en het is nu logistiek al complex genoeg.”