Leaseplan gaat op huisbezoek

Redactie Redactie

“Ondernemers met een of twee auto’s kunnen in de regel eenvoudig zelf online een leasepakket samenstellen dat op hun eigen wensen en behoeften is toegesneden”, vertelt marketing directeur Erik Staat. “Maar als zo’n ondernemer zijn vloot uitbreidt, komen er vaak vragen naar boven over kostenbeheersing of het invullen van autoregelingen voor het personeel. Uit de ervaring die we bij grotere accounts hebben opgedaan, blijkt dat onze klanten een persoonlijk bezoek van een zijn vaste aanspreekpunt binnen Leaseplan dan op prijs stellen.”

Keuzemodules
Deze nieuwe service is een uitbreiding op de op mkb toegespitste Easypakketten dat Leaseplan in februari 2009 introduceerde. Hiermee kunnen ondernemers aan de hand van keuzemodules zelf een leasepakket samenstellen dat op hun wensen en behoeften is toegesneden.  Op dit moment heeft Leaseplan ruim 550 klanten die hebben gekozen voor de zogeheten Easypakketten. Naar verwachting zal door inzet van het Easypakkettenteam de belangstelling toenemen. Maar over het  groeipercentage laat Leaseplan zich niet uit.