EasyPark app werkt in P1 Schiphol

Redactie Redactie
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

Dat hebben beide bedrijven meegedeeld in een persbericht. Door de nieuwe samenwerking tussen EasyPark en Schiphol wordt het parkeren op P1, met 4.200 parkeerplaatsen, geregeld via automatische kenteken-herkenning voor korte termijn parkeren of het brengen of ophalen van passagiers. De slagboom gaat automatisch open zodra het systeem het kenteken van een voertuig herkent en verbindt met de app. De betaling wordt verder geregeld via de EasyPark app. 
“We willen parkeren gemakkelijk maken. De samenwerking met Schiphol komt ten goede aan alle bezoekers die naar of van één van de grootste luchthavens van Europa rijden”, zegt Marius Koerselman, Country Director Nederland en Belgie bij EasyPark Group.
Dieme Ketel, Manager Parking & Mobility Services Amsterdam Airport Schiphol voegt daar aan toe: “Schiphol kijkt altijd naar innovaties om de klantervaring te verbeteren. Zorgeloos parkeren is waar Schiphol voor staat. Voor ieder individu betekent dat wat anders. Sommige mensen kiezen bijvoorbeeld voor zekerheid door een parkeerplaats te reserveren, terwijl anderen er de voorkeur aan geven om te verschijnen zonder reservering. Het is prachtig dat we door onze samenwerking met EasyPark Group de laatste groep kunnen faciliteren door een nog makkelijker in- en uitrijden via de app.”

EasyPark app werkt in P1 Schiphol | Fleet&Mobility

EasyPark app werkt in P1 Schiphol

Redactie Redactie
• Laatste update:
(Foto: Shutterstock)

Dat hebben beide bedrijven meegedeeld in een persbericht. Door de nieuwe samenwerking tussen EasyPark en Schiphol wordt het parkeren op P1, met 4.200 parkeerplaatsen, geregeld via automatische kenteken-herkenning voor korte termijn parkeren of het brengen of ophalen van passagiers. De slagboom gaat automatisch open zodra het systeem het kenteken van een voertuig herkent en verbindt met de app. De betaling wordt verder geregeld via de EasyPark app. 
“We willen parkeren gemakkelijk maken. De samenwerking met Schiphol komt ten goede aan alle bezoekers die naar of van één van de grootste luchthavens van Europa rijden”, zegt Marius Koerselman, Country Director Nederland en Belgie bij EasyPark Group.
Dieme Ketel, Manager Parking & Mobility Services Amsterdam Airport Schiphol voegt daar aan toe: “Schiphol kijkt altijd naar innovaties om de klantervaring te verbeteren. Zorgeloos parkeren is waar Schiphol voor staat. Voor ieder individu betekent dat wat anders. Sommige mensen kiezen bijvoorbeeld voor zekerheid door een parkeerplaats te reserveren, terwijl anderen er de voorkeur aan geven om te verschijnen zonder reservering. Het is prachtig dat we door onze samenwerking met EasyPark Group de laatste groep kunnen faciliteren door een nog makkelijker in- en uitrijden via de app.”